Spring naar inhoud

Make us proud!

Op zondag 14 mei om 15u staat de spannende voetbalwedstrijd tussen Dworp en Weerde op het programma. Na winst in de eerste wedstrijd van de eindronde belooft deze 2e wedstrijd een onvergetelijk spektakel te worden en we willen jullie allemaal uitnodigen om ons te komen steunen op het veld. Na een knap seizoen met goed voetbal en veel inzet zijn we klaar om de laatste stappen naar promotie te zetten. Bij winst zijn we zo goed als zeker van de promotie. Met meer dan 100 doelpunten in de reguliere competitie en 35 doelpunten in de laatste 5 wedstrijden kunnen we ons opmaken voor een attractieve wedstrijd !

Kom langs en schreeuw ons naar de overwinning. De spelers hebben jullie steun nodig om tot grootse prestaties te komen. Samen maken we er een fantastische middag van, vol passie en strijd.

De club zal reeds zorgen voor bepaalde sfeerelementen, maar wees zeker creatief om onze ploeg te steunen. Kom langs in de clubkleuren, breng toeters mee, maak zelf een spandoek, alles is welkom !

Voor het gebruik van pyrotechnisch materiaal of rookelementen vragen we wel eerst de club te contacteren zodat we dit in goede banen kunnen leiden.

Zorg dat je erbij bent op zondag 14 mei om 15u, op het synthetische voetbalveld van Huizingen. Breng je vrienden, familie en buren mee, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd!.

Tot ziens op het veld!

Met sportieve groeten,