Spring naar inhoud

Prettige feestdagen!

2020 is een voetbaljaar om niet snel te vergeten. Waar we normaal gezien kunnen genieten van leuke trainingen, spannende wedstrijden, straffe verhalen in de kantine,… heerste er nu, vanaf maart, vooral de stilte en de onzekerheid. Voor de club zijn dit ook bizarre tijden, wel willen maar door de cijfers nauwelijks iets mogen ondernemen. We zijn blij dat er toch nog beetje gevoetbald is in 2020 en dat de laatste weken de spelers onder de 13 jaar zich hebben kunnen uitleven op de trainingen.
In deze tijden willen we dan ook alle ouders en spelers danken voor het vertrouwen in onze club. De gezondheid van de club komt niet in gevaar, dankzij de financiële inspanningen van de voorbije jaren. Toch willen we nu ook de goede huisvader blijven spelen en geen ondoordachte uitgaven doen, inkomsten zijn er niet of nauwelijks. De rekeningen blijven wel doorlopen. Het ontbijt was alvast een voltreffer en we hopen de komende maanden ook nog een (alternatief) eetfestijn te organiseren, al wachten we de trend van de coronacijfers af alvorens dit definitief op poten te zetten.
Van de rustige tijd maakten we ook gebruik om met de gemeente te kijken hoe de campus gerenoveerd kan worden. Door de ruimtelijke ordening is het niet mogelijk om de gebouwen uit te breiden, maar een renovatie binnen de huidige omvang kan wel. Eerstdaags krijgen wij een eerste blik op de plannen van de gemeente. In de plannen moet ook zeker rekening gehouden worden met het stijgend aantal meisjes in onze club.
2021 is ook het jaar waarin we ons bestuur willen uitbreiden. Sommige bestuursleden draaien al bijna 20 jaar mee in het bestuur en willen het toch iets rustiger aan doen. De club is dan ook op zoek naar mensen die willen toetreden tot het uitgebreidere bestuur. We zoeken zeker geen rijke sponsors, nee gewoon mensen met een hart voor onze club, die zich willen inzetten in een nieuw organigram dat ons wapent voor de toekomst. Meer handen maken het werk lichter voor iedereen. Geïnteresseerden kunnen steeds contact opnemen met Rudy Vanderelst, Kjell Eylenbosch of David Day.
Tot slot wensen wij jullie allemaal prettige, warme en veilige feestdagen toe. Geniet van de kleine dingen en hopelijk zien we elkaar zeer snel terug!