Spring naar inhoud

FC Dworp zoekt vrijwilligers

Zoals jullie al weten nemen Francoise en Toos na 20 jaar straks afscheid van hun bestuursfunctie in onze club. Eerstdaags vernemen jullie de namen van het nieuwe bestuur en de uitgetekende structuur waarin zij zullen werken. Het nieuwe bestuur is ondertussen zo goed als volledig gevormd.
Een club kan natuurlijk niet enkel draaien op bestuursleden. Wij zijn dan ook op zoek naar nieuwe vrijwilligers die af en toe een handje willen meehelpen in de club. Wij denken hierbij aan de kantine, de evenementen,… Heb jij (een beetje) tijd en wil je helpen aan de uitbouw van onze club, zou dat heel fijn zijn. Laat zeker iets weten via een berichtje op deze pagina. Hoe meer handen, hoe lichter het werk, maar hoe leuker ook. Dank je wel alvast.