Bedankt! Via deze weg willen wij graag iedereen bedanken die meegeholpen heeft om van ons jeugdtornooi een leuke dag te maken. De deelnemende ploegen, de vele vrijwilligers en de supporters. Dikke merci! Het bestuur van FC Dworp Dit delen: Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Afdrukken (Opent in een nieuw venster) Print Gerelateerd